جاده

سایت سرگرمی و تفریحی سرگرمی ها

جاده

سایت سرگرمی و تفریحی سرگرمی ها

سلام خوش آمدید
ثروتمند ترین بازیگران هالیوود

ثروتمند ترین بازیگران هالیوود

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

بازیگری یکی از حرفه‌هایی است که همواره برای مردم جذاب بوده. شهرت، میزان درآمد و آزادی‌های خاص مخصوص این قشر از عواملی است که باعث گرایش جوانان به این شغل شده است. یکی از نکته‌ها درباره زندگی بازیگران میزان درآمد آنان است. در ایران معمولا رسم بر این نیست که اعداد و ارقام قراردادهای بازیگران رسانه ای شود. ولی درباره بازیگران خارجی این امر به گونه دیگری است و در مجلات منتشر می‌شود. شاید شما هم کنجکاو باشید تا با ثروتمندترین بازیگران هالیوود آشنا شوید.

بازیگران مشهور و حرفه‌ای در جهان همیشه دستمزدهای بالایی دریافت کرده‌اند و به همین دلیل است که افراد زیادی در سراسر جهان همیشه رویای بازیگر شدن را در سر می‌پروانند. این بازیگران حرفه‌ای جدا از ثروت‌های بالایی که دارند محبوبیت و شهرت بسیاری به دست آورده‌اند. دو هفته‌نامه فوربس (Forbes) هر سال فهرست پردرآمدترین بازیگران دنیا را منتشر می‌کند.

مارک والبرگ

اولین بازیگری که در فهرست امسال مجله فوربس به چشم می‌خورد «مارک والبرگ» با درآمد ۶۸ میلیون دلار است. بودن نام او در این جایگاه برای همه کمی غافلگیرکننده بود. گفتنی است که او برای فیلم «رفتگان» (The Departed) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

سال پیش عنوان پردرآمدترین بازیگر از آن «دواین جانسون» بود. اما جانسون با درآمد ۶۵ میلیون دلار در رقابت با «والبرگ» ۴۶ ساله در مقام دوم فهرست ثروتمندترین بازیگران هالیوود قرار دارد. شاید خالی از لطف نباشد که بدانید درآمد «والبرگ» دو برابر درآمد پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود یعنی «اما استون» با ۲۸ میلیون دلار است.

«والبرگ» در سال گذشته بازی در فیلم «تبدیل شوندگان: بازگشت شوالیه» و فیلم کمدی «بابا اومده خونه» را در کارنامه خود دارد. نکته جالب توجه این است که با وجود اینکه رقم قرار داد «والبرگ» برای فیلم تبدیل شوندگان بسیار بالا بود ولی این فیلم با فروش ۶۰۰ میلیون دلار چندان در گیشه موفق ظاهر نشد.

اما بازیگری که توانست جایگاه سوم این فهرست را از آن خود کند کسی نیست جز «وین دیزل» با نام اصلی «مارک سینکلر وینسنت» که سری فیلم‎های «سریع و خشن» از فیلم های شاخص او محسوب می‌شود. دستمزد این بازیگر ۵۰ ساله در طی سال گذشته مبلغی در حدود ۵۴٫۵ میلیون دلار است.

رتبه چهارم فهرست مجله «فوربس» اختصاص دارد به یک کمدین ۵۰ ساله معروف آمریکایی که دستمزد او ۵۰٫۵ میلیون دلار است و این کمدین محبوب کسی نیست جز «آدام سندلر» که بازیگر فیلم‌هایی چون آقای «دیدز»، «پیکسل‌ها» و «مخلوط» است «سندلر» صداپیشه انیمیشن معروف «هتل ترانسیلوانیا ۱ و ۲» را در کارنامه خود دارد.

نام بازیگرانی مانند «رابرت داونی جونیور»، «کریس همس ورث»، «سموئل ال. جکسون»، «جرم رنر»، «کریس پرت» و «کریس ایوانز» در فهرست گرانترین هنرپیشه‌های هالیوود آمده است.

منبع

  • بهمن بدلی

ثروتمند

هالیوود

نظرات (۱)

سلام